music


     Muzyka z przesłaniem? Muzyka przy której można potańczyć? Dla ludzi z bujną wyobraźnią muzyka bez słów?



    Chciałabym przedstawić kilka polskich zespołów, które nie są wszystkim znane, ale są naprawdę godne polecenia. Muzyka jaką tworzą jest magiczna. Wydaję mi się, że okres na disco polo odlatuję razem z bocianami do ciepłych krajów, więc czas na jesienne klimaty.

1. muchy
nie obiecuj mi
że zawsze ze mną pod prąd
nic nie obiecuj mi
i nie przeszkadzaj mi, bo tańczę!


                                                                                         
2. Bezsensu
to, że życie nie jest łatwe
traktują jak zwykły przesąd
przecież wkrótce wszyscy będą 
mistrzami w cokolwiek zechcą

3. TED NEMETH
wiruję ja, wirujesz ty
pierwsze piętro, chodnik 
mam w oczach piach, a w sercu łzy
i byłem się pomodlić

4. OCN
gdzieś jest mój dom
co ukoi i przywróci sen
gdzieś jest mój dom
gdzie żaden sztorm
nie kończy się źle
gdzieś jest mój dom
co sprawia, że już
nie muszę się bać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz